Sommar

Jaa jag är ju seg som vanligt. Jag brukar inte vara hemma så mycket så jag har inte tid med
sånt här :)

Helgen 5 - 7 Juni
var jag gulle Ponthin och Kristoffer på Bug Run. Vi tog gulles golf dit, när vi var 100 km
ifrån Mantorp (är ca. 350 km dit) så dog bilen på en avfartsväg bredvid motorvägen, oops.
Jag rinde 118 118 typ 5 ggr för att få reda på var vi var så vi kunde beställa taxi.

Men sen ångrade sig karlarna så vi tältade på en lastbils-rastplats precis bredvid motorvägen.
Weei, minusgrader och sketen Sparhallen-sovsäck var ingen bra kombination. Jag sov ca. 3 timmar
den natten, och gulle sov nog inte heller så mycket med mitt gnäll ;P

Morgonen efter tog gulle och Ponthin taxi till närmsta stad (Norrköping) och köpte en Ford,
så kom dom tillbaka så släpade vi Golfen fram till Bug Run, eller nästan ända fram, bogseringslinan
gick av lite före vi var framme så vi fick knuffa in den :P

Men så tittade vi iallafall på olika tävlingar och sånt, sen på kvällen drack vi och lyssna på nå
band där. Sov i tält igen, sen var vi där typ hela dagen igen då på Söndag, sen började vi
bogsera hem bilen igen. Haha bogsera 350 km på motorväg, även mitt i stockholm var ju en upplevelse:P

Jaa men det gick bra ivarjefall, tills vi kom till Norrtälje. Då gick nya bilen (Forden) sönder,
vattenpumpen. Så jag och gulle måsta springa efter vatten till en mack typ 1 km, och hade 30 minuter tills
sista färjan skulle gå tillbaka hem. Till på köpet så låste sig hjulena på Golfen och bogseringslinan gick av igen så det gjordeju inte saken bättre:P Men det var bara att bogsera i 130, förbi alla lastbilar och fan,
och vi hann till färjan:D Sista bilen in dock, men vi hann ivarjefall:P

Haha men det var en kul resa:D

Nu har jag haft semester 18 - 30 Juni,

Midsommar var vi ut till Kökar, massa folk och mycke drickande och dansande :)
Vi sov på Ponthins stuga och dagen efter var alla bakis och knäppa:P

Annars på min semester har jag varit till Jessicas stuga och badat bastu och simmat,
spelat volley, varit med Fina, Ted, Frida, Ronja, Carola och Jocke på Countryfestival,
Varit på Torget och drucki, simmat och solat lite här och där, spelat kubb, till Kökar och
firat midsommar då, spelat minigolf och lite till!

Så det känns nog som att jag har tagit vara på min semester ;D

Idag var det första dagen på jobb efter semestern, det var nog bra, hade lite svårt att
komma mig upp bara:P Hade väckning på 10, men 20 före 12 vakna jag, så frågan är hur jag