jobb:)

äntligen har jag fått jobba, det känns som att jag inte gjort något vettigt på eeeevigheter men idag var jag och jobba på rönngården, eller egentligen inskolning.

enda minuset är att ajg är lite vilsen:P jag hittar inte riktigt ut och sådär men de e väl bra ändå:P trevlig personal och lagom jobb, alltid något att göra men man dör inte av stress, perfekt! hoppas det inte blir som förra sommaren bara när jag drömde om GÅ-patienter hela sommaren när jag jobbade där:P

nåja det var bra ivf, nästa torsdag ska jag dit och inskolas igen.

igår var jag på latinodans, det var helt okej men man såg så dåligt så de var svårt att hänga meed.

idag ska jag väl kanske fara med liza när dom ska fixa hennes bil och försöka kunna nåt:P hähä lycka till

imorgon styrketräna på gympan, de gillar jag att göra. jag tror det blir jag jessica och matilda, jag är ett mensbarn, annars skulle jag fara och simma :/

nåja nu ska jag se på onetreehill! tjadå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0