19/02 - 09

Min syster undrade vad jag tyckte om Avancia, jag tyckte jag skrev det här igår men jag satt på min dator (sitter annars på gulles) så det blev säkert något fel. Men Avancia var frächt jo, större än jag trodde. Förut kändes det mer 'hemma' där förstås men det börjar det säkert göra på nya stället också. Bra är det ju att de har så stora salar nu så man inte behöver sitta och trängas upp i äschöle på varandra. Och i Spinningsalen såg man förut inte riktigt vad man skulle göra, men det har dom fixar på nya stället så det går som en trappa. Så hittills har jag inte hittat några brister:P

Vaknade just och jag borde packa men hur skall jag orka med det. Nu är det inte alls nå länge tills vi ska flytta och vi har inte packat ihop mycket alls. Nåja jag får väl vänta på att jag får något il någon dag så fixar jag allt.

Nåja nu ska jag klä på mig, fara till Prev, fara till Backmans, fara på kaffe med Jessica och sen Bodypump med Johanna ikväll, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0