Fredag

Jonas ville komma och pussla med mig igår, så vi pusslade och drack öl :) fast vi pusslade typ de lättaste så nu är allt det svåra kvar :P himmel, vatten, blommor & berg. nåja jag ska försöka tvinga Roth att hjälpa mig


igår fick jag också mina ridbyxor och ridskor som jag beställde :) dom passade så det var skönt! nu är jag taggad inför nästa ridlektion ;D då vi skulle rygga & göra bakdelsvändningar tror jag. tror det är sista gången jag ska rida Hokus dåå


ikväll blir det partajj hos Sofia :) fast det var tydligen enmassa som sku på jobb och de ena & de andra imorgon så tror ej det blir så mycket röjj. har fått rödvin av Roths föräldrar som jag tänkte dricka ikväll men jag får väl sån jävla huvudvärk av det sen :|


och i helgen blir det jobb, som vanligt. ser fram emot nästa helg när jag är ledig heeela helgen. det är alltid lika härligt.


ähh jag vet int va ja ska skriva. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0