jag vill så mycket

distanskurser, distansutbildningar, far till Norge och jobba, far till varmt ställe och jobba.

men de e jobbigt, mycket att tänka på, mycket att ordna. tjänstledigt från jobbet, säga upp lägenhet osv.
det blir jobbigt och invecklat. men faan vad jag sku behöva göra något nytt.
jag vill int att mitt liv ska se likadant ut om 60 år. jag får lite panik av sånt. och inte vill jag bli kvar på jobbet hela
livet fast jag trivs och har bra arbetspolers och allt.


visserligen blir det ju ändring efter årsskiftet när vi börjar med Demensavdelningen. det blir nog riktigt bra tror jag, men inte blir det väl tillräckligt spännande så jag blir lugn :P


men jag har kollat enmassa om Norge och grejer nu, men de e inga bara dit o skaff sig lägenhet & hitt ett jobb. nej de e papper hit&dit, norskt personnummer, norsk bank, skattegrejs hit&dit, förstå norska osv, pöööh




om 60 år sitter jag väl här och skriver, och ångrar att jag aldrig for nånstans. bitteeert!


btw spela vi buzz ikväll, jag roth gisela ante mizze sara & bullen :) det är det mest spännande som händer i mitt liv just nu:P och imorgon ridning :D

Kommentarer
Postat av: ida

du hinner nog bege dig ut i världen och göra roligheter! du är bara 21 år!

2010-10-09 @ 11:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0