oktober

de sku nog va bra om de sku va jul nu,
det är så himla mysigt, inget slår nog julafton. eller jaa egentligen alla dagar före julafton också. från när det börjar komma snö, julgrejer börjar säljas (de börjas väl typ i juli nuförtiden) men från början av december ivarjefall.

och så vill jag ha snö, fast de e blött och kallt och usch, men det är så himla mysigt :)
PLUS att frånochmed nu är alla väder bra, för det ska Nova lära sig bestämde sig hennes mamma :P så när jag klagade på vädret när vi gick ut med Nova i vagnen häromdagen, så var det inte populärt ;)



helgen har varit helt kul, förutom att jag har haft panik för jag trodde jag tappat bort mina nycklar. eller det gjorde jag ju, men dom var ju bara hos Toni :P


och idag har det varit jobb igen
jag ser fram emot Onsdag då det är ridning :)


poölp <---- detdär är Kurts verk, han ska ALLTID gå på datorn och det är fans störande, meen han behöver väl bara ha uppmärksamhet.

nu ska jag gå och mysa med han & karln min, han är också lite uppmärksamhetssökande ibland :P
puss på dom!

Kommentarer
Postat av: Carola

Hahaa jaa du klagar inte på vädret när Nova hör! (inte ens när hon är 4 veckor gammal ;)) Det är skitslött på dagis när 4-åringar tycker att man ska stanna inne för att det är "dåligt väder"..det snacket kommer garanterat från vuxenmunnar!

2010-10-14 @ 12:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0