sjunde oktober

vi hade bytt häst på ridningen, så igår red jag Alice :) det var verkligen roligt, och skönt att ha en häst som gick fram bra. vi övade på förvänd galopp, och med tanke på att jag aldrig gjort det förut så tyckt jag det gick riktigt bra, sen när jag fick grej på de :)
vilken tur att jag började rida igen! (:


idag efter jobbet var jag hem till carola & hannes. Nova var fortfarande världens sötaste bebis :D Mamma & Ewo var också där :)


nu är jag ledig 3 dagar, och jag ska nog göra precis ingenting


<3

Kommentarer
Postat av: ida

omvänd galopp? vafan är det? när man har fel galopp med flit? eller baklänges?:D

2010-10-09 @ 11:41:16
Postat av: Jenny

jo, alltså i höger varv ska man fatta vänster galopp och tvärtom. det gick nog helt bra bara man fatta grejen, men hjärnan hade lite svårt att hänga med :P



haha nej, inte galoppera baklänges:P

2010-10-09 @ 15:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0