22 september

har ridit ikväll då :) sitsträning samtidigt som Nadja filmade, oj. jag kan säga att de blev inga fin film på mig ivf, Hokus var verkligen ingen skön häst att sitta ner på i traven. nåja, man kan inga alltid ligga på topp :P
nästa gång då vi skulle sett på filmen kommer inte jag kunna vara med, för jag måste vara på jobbet på Anhörigträff. men Tanja var gullig och hade med filmkamera så jag får se lite ivf :)


hoh, nu är flytten i full gång. massor med grejer i lägenheten som ska plockas upp hit och dit, men det kommer bli bra.


tror jag får nöja mig med tatueringen nu också, tror ej jag orkar anstränga mig mer med den nu. så nu e de bara och höra med Pelin om han har tid för mig. tror ivf det får bli han som tatuerar mig :) han känner jag ju ändå sådär och jag tycker han gör snygga tatueringar. några säger ju att han inte e den bästa, meen vem är perfekt? :)


nu håller jag på och ser på Idol. jobb blir det imorgon bitti igen, och sen ledig fredag, det ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0