Bebis

jag har blivit moster!! :D till en jättesöt liten tjej :D mm, var och hälsade på till BB typ 9 timmar efter hon föddes, såå gullig <3 jag gav henne en igelkott som favoritleksak, jag är inte hundra på att det är en favoritleksak men Roth tyckte ivf de :P blir ju inte särskillt sugen att föda ut nån unge när Carola berättade om det, men kommer det ut en såndär söt sak så kanske man får offra sig :P nåja, det är ju ett senare bekymmer.


sen var jag och red i Onsdags, första gången på ridskola nudå efter typ 7 år, öhuu. Jätteroligt var det :) Vi red ut så jag behövde som turen var inte svettas ihjäl. men det var verkligen kul, jag red Hokus, en seg häst typ när man rider på bana men ute va han riktigt niice, blev fart på han då också :P
Kommer väl få kämpa äschöle av mig när vi ska ha sitsträning nästa vecka och filma, huu :P men kul ska de bli :)


och igår var jag och Hanna hem till Jennifer och drack vin, riktigt nice :D och spela Buzz & Rockband (: riktigt kul hade vi, men vid halv 3 hade vi fått i oss tillräckligt och for hem :P Skönt att bara sitta hemma hos någon och slippa fara ut på krog!


och nu har jag ledig helg då alltså, sku va så skönt att göra precis ingenting. får se om jag lyckas med det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0