Höst

nu e de höst på riktigt.
jag och roth var just ut och gick/jogga om varannat, och det blåste & regnade & föll löv.


idag var jag ju och gick i berg vid pissberget med syrran för att bebisen ska kom ut, men icke kom den. lika tur var väl det att den inte kom där mittiallt.

sen skulle jag köpa ridkläder, men fan vad dåligt utbud på ridkläder det finns på åland uppenbarligen!
en häst&fritids butik, eller vad det heter. och varken ridbyxor eller skor hittade jag som jag gillade.
och mamma o pappa sku köpa ridväst till mig, 270€ eller nåt sånt, dyrt tycker jag, mende kanske e så dom kostar?


jag & roth funderar på att fara en sväng till sverige i helgen och köpa ridgrejs där, plus lite IKEA kik, det är visserligen aldrig bra att fara till IKEA för då får man mycket saker med sig hem.
nåja, men jag vet int ens om jag orkar far dit i helgen så vi får se. jag är bara lycklig över att jag har en ledig helg, och iiingenting inplanerat :)


pöhh, nå nu blir det sova, alltför sent som vanligt. sen jobb 7.30 imorgon, och sen rida på kvällen.
PUH ja e nervös :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0