jag blir galen

nu håller jag på och ritar en tatuering jag bestämt att jag ska ha. men jag får inte ögonen bra, jag har försökt 10 ggr typ och jag blir förbanna galen. resten är helt klart, bara ögonen kvar, skitögon.
men ögonen e ju så viktiga också att dom blir bra, annars blir ju hela skiten dålig. gahh.
jaja whatever jag får väl hitt på nåt annat istället.

har nog visserligen bestämt en annan jag ska ha också, men sku vill ta denhär först. men får si hur det blir med den saken.


helgen.

i fredags var jag med hanna & jennifer från jobbet. vi satt hemma hos jennifer hela kvällen/halva natten. skönt att bara sitt hemma och prata och slipp far ut nånstans, riktigt nice hade vi :) men med tanke på att vi avverkat 4 vinflaskor och en champagneflaska när kvällen var slut så var vi fulla också.

lördagen
beslöt jag att vara nykter, trots ledig helg! det händer inga varje dag. jag körde roths skåpbil som är för 9 pers, såå vi skjutsa runt lite folk.

söndag
rätt lungt också, dinos & hälsa på syrran och sötis Nova :)



annars jobbar jag bara, som vanligt. och roth håller på och flyttar in hit, jag trodde jag hade mycket grejer men han har nog inte så lite han heller :p kommer ta ett tag innan allt är i ordning, men ska bli skönt när allt är klart :)

och imorgon blir det ridning igen :D houusch jag kommer vara svettig när timmen är över, men kul ska de bli! :)
sovtime, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0