jobb

fick lista igår på jobbet, vem som får jobba på demensavdelningen. jag är bland dom ivf, 11 stycken blir vi. jag tror det blir bra. men de va lite konstigt för förut sa dom att typ alla som jobbade på vår avdelning som önskade sig till demensavdelningen sku få jobba på den. men nu var vi endast 4 från vår avdelning som ska jobba där, strange.

jaja

Roth är ju morbror åt en 15 årig Victor, som bor i Pargas då förståss. han och hans polare ska komma hit och bo sista veckan i oktober, håhå så ska man lyckas håll reda på nå tonåringar också :P



har ledig dag idag, shit vad seg jag är. 6-7 avsnitt har jag sett av OTH, och utöver det har jag inte gjort mycket. skulle städa men det gick int.

nu ska jag höra om jag kan far och häls på syrran och sötaste Nova, annars måst ja hitt på nåt annat ivf, innan jag sätter på OTH igen :|

Kommentarer
Postat av: Johanna

du kan ju alltid komma o hälsa på mig:) eller att jag kommer o hälsar på dig din tok.. saknar dig juu

2010-09-24 @ 15:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0