Sommar 2010

måst sammanfatta min sommar lite, för mitt eget komihåg.


sommarn har bestått av kaffe på knorring, dinos, ångis med snygga brutts,


midsommar på Basses stuga med mimmi sara sofia linda erica johanna simon annika janke rogga emma kalmer sam adam simon johan. & janke föll i sjön:P


mys på jessicas stuga med bla. sazze, madde, alicja, nathalie, ante, mizze jenna, paulina, lina
bastu, grillning, simning, solning, övernattning, yatzy osv.



Gin Rummy
spel med jessicas lägenhetspolers, emmalena, monika och lina.och plättfest, och middagar, och vin & mys


EP & Bastun x flera, roth elvis julle jonas cim mia nemi aida tim toni tim petra misha kristoffer marilinn karis fredrik oskar stoffe osv.


personalfest på Ångbåtsbryggan med hanna jennifer benita & anna-maria


Ruisrock med roth, toni, julle & jonas :D


grill & mys i Geta med roth jonas toni aida häst petra cim & elvis :)


dinos med roth, tim aida kristoffer & elvis, Arkengarden x några


Idas födelsedagsfest på hennes stuga. mimmi sara gisela hansi johanna sofia emma jennie carola + idas svenska polers


Rockoff
, mest stadshusbacken med enmassa folk


och självklart lite solning & simning



känns som jag inga har hunnit med denhär sommaren alls, men börjar man tänka efter så har jag nog gjort en del ändå (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0